Title IT Helpdesk Specialist
Locatie Bucuresti
Descriere Job

Descrierea postului:

Ofera permanent suport tehnic IT utilizatorilor pentru a-i ajuta sa-si indeplineasca sarcinile de serviciu;
• Configureaza statiile de lucru pentru angajati, seteaza conturile utilizatorilor si instaleaza programele specifice activitatii companiei;
• Acorda asistenta tuturor utilizatorilor in solutionarea problemelor aparute in folosirea tehnologiei si sistemelor informatice;
• Gestioneaza resursele puse la dispozitia departamentului IT (hardware, software si comunicatie) pentru buna functionare a sistemului informatic al companiei;
• Solutionarea solicitarilor venite din partea departmentelor companiei, specifice activitatii zilnice;
• Raporteaza catre managementul companiei calitatea serviciilor oferite de catre furnizorii externi;
• Asigura mentenanta echipamentelor si se asigura de buna functionare a lor;
• Raporteaza si ofera suport in solutionarea incidentelor IT aparute in cadrul companiei.

Candidatul ideal:

• Cunostinte la nivel avansat de limbaj tehnic-engleza;
• Cunostinte avansate Microsoft Operating Sistems ( Server 2008; 2012, Linux) si Microsoft Office (7/8);
• Experienta in configurare si diagnoza a echipamentelor IT: calculatoare, imprimante, retele LAN si WAN;
• Experienta in utilizarea si configurarea device-urilor mobile;
• Cunostinte de administrare a domeniului Active Directory;
• Cunostinte de baza despre protocoale retea TCP/IP, DNS, DHCP;
• Disponibilitate program de lucru in ture;
• O personalitate deschisa si aptitudini de comunicare bine dezvoltate;
• Atitudine proactiva;
• Gandire analitica si inclinata spre rezolvare a problemelor.
• Experienta relevanta in domeniu reprezinta un avantaj.

Beneficii:

• Pachet salarial atractiv;
• Tichete de masa;
• Asigurare medicala;
• Oportunitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie tanara in plina ascensiune.

 

 

Apply Now